dimarts, 15 de març del 2016

Viatge a Italia

El nostre viatge a Itàlia va començar el passat diumenge 6 de març.

Durant el viatge d’anada ningú va poder dormir, tots estàvem molt contents i excitats pel que ens depararia aquella experiència amb els amics.

Al matí següent, vam arribar a la ciutat de Pisa on vam tenir una breu explicació per part de la guia i tot seguit ens van donar temps lliure per poder inspeccionar i gaudir per compte propi. A la tarda vam marxar cap a Lucca, un poble molt bonic situat entre Pisa i Florència. Finalment, vam marxar cap a Montecatini, el poblet on vam dormir dues nits.

Al dia següent, 8 de març, vam visitar la ciutat de Florència, sempre acompanyats per la nostra guia i els professors. Vam visitar la Galeria de la Acadèmia de Florència, on es troba el David de Miquel Àngel, després vam anar cap a la catedral, el Duomo, el Ponte Vecchio i per últim, la Galeria dels Ufizzi.

El 9 de març vam sortir de Montecatini i ho vam haver d’agafar tot perquè no hi tornaríem. Anàvem a veure Verona, la ciutat de Romeu i Julieta, on vam arribar just a l’hora de dinar. Tot seguit vam visitar l’amfiteatre romà així com el balcó de Romeu i Julieta. A la tarda ja vam arribar a l’hotel del Lido del Gesolo, on també vam poder sortir a la nit.

L’últim dia vam marxar cap a Venècia d’hora per poder agafar el vaporetto que ens portaria. Vam veure el palau Ducal, la plaça San Marcos, una mica inundada, i el pont del Rialto, després d’aquestes visites vam poder anar comprar i alguns anar amb góndola.

La tornar cap a Lleida va ser molt diferent, tothom callat i tot més tranquil, estàvem molt cansats de gaudir i passar-nos-ho molt bé tots plegats.

​Ha estat un viatge inoblidable!